UNAPREĐENJE SERVISA POTROŠAČA U PREDUZEĆU „APOTEKA SUBOTICA“
Ključne reči:
Logistika, Servis potrošača, Marketing logistika
Apstrakt
U radu je izvršena analiza trenutnog stanja u preduzeću „Apoteka Subotica“ sa ciljem da se pomoću određenih metoda identifikuju moguće mere unapređenja u oblasti logistike, odnosno marketing logistike i servisa potrošača.
Reference
[1] https://velikirecnik.com/2017/04/09/logistika/ (datum pristupa: 14.08.2019.)
[2] Dušan Regodić, Logistika, Beograd, 2011.
[3] Božić,V. i Aćimović, S.: Marketing logistika, Ekonomski fakultet, Beograd, 2010.
[4] Lamber i Stock, Strategic logistics management, McGraw-Hill Co, New York, 1993.
[5] Gilmour, P. The management of distribution: An Australian framework Longman Co. Ltd. Melbourne, 1978.
[2] Dušan Regodić, Logistika, Beograd, 2011.
[3] Božić,V. i Aćimović, S.: Marketing logistika, Ekonomski fakultet, Beograd, 2010.
[4] Lamber i Stock, Strategic logistics management, McGraw-Hill Co, New York, 1993.
[5] Gilmour, P. The management of distribution: An Australian framework Longman Co. Ltd. Melbourne, 1978.
Objavljeno
2020-01-24
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment