UTICAJ DIGITALNIH LIDERA MIŠLJENJA NA EFIKASNOST BREND KOMUNIKACIJE

  • Kristina Čileg
Ključne reči: brend, brend komunikacije, digitalizacija, lideri mišljenja, internet, društvene mreže

Apstrakt

Zbog velikog broja  proizvoda i usluga na tržištu, kompanije se trude da steknu konkurentsku prednost, odnosno da od svojih proizvoda naprave brend. Sama promocija i reklama proizvoda se dešava na internetu i na društvenim mrežama, s obzirom da na to da oni velikom brzinom uzimaju primat u odnosu na druge tradicionalne načine oglašavanja.

Cilj rada jeste da pokaže koliki uticaj imaju današnji digitalni lideri mišljenja na efikasnost brend komunikacije.

U radu su analizirani digitalni lideri mišljenja i njihov uticaj na brendove, kao i uticaj na efikasnost brend komunikacije.

Reference

[1] Nikolić, S. T., Stanković, J., & Dejanović, A. (2015). brend menadžment savremena a(tra)kcija. Novi Sad: FTN Izdavaštvo
[2] Vračar, D. (2010). Strategije tržišnog komuniciranja. Beograd: Ekonomski Fakultet Univerziteta u Beogradu
[3] prof. dr Mančić, B. (1991). Ponašanje potrošača. Beograd: Univerzitet u Beogradu, Ekonomski fakultet
[4] Flow, T. (2008). New Media An Introduction. South Melbourne: Oxford University Press
[5] Popov, V. (2017, Decembar 5). Informatizacija, digitalizacija i digitalna transformacija- u čemu su razlike? Preuzeto Avgust 30, 2019 sa startit: starit.rs/informatizacija-digitalizacija-i-digitalna-transformacija-u-cemu-su-razlike/
[6] Paliaga, M., & Mihajlović, J. (n.d.). Marketing putem društvenih mreža. Preuzeto Avgust 30, 2019 sa https://zir.nsk.hr/islandora/object/foi%3A4437/datastream/PDF/view
[7] Nikolic, M. (2014, April 5). Prednosti internet marketinga. Preuzeto Avgust 30, 2019 sa Marinanikoliconline.com: marinanikoliconline.com/prednosti-internet-marketinga/
[8] Grbavac, J., & Grbavac, V. (2014, Maj 2). Pojava društvenih mreža kao globalnog komunikacijskog fenomena. Media, culture and public relations, str. 206-219.
[9] Ioanid, A., & Militaru, G. (2015). Social Media Strategies for Organizations Using Influencers Power. EuropeanScientific Journal, 1857-7431
Objavljeno
2019-11-28
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment