UTICAJ MUZIČKOG ŽANRA NA PREFERENCIJU OBLIKA ZVUČNIKA KORISNIKA
Ključne reči:
Zvučnici, oblik, percepcija, muzika
Apstrakt
Predmet rada je istraživanje povezanosti različitih muzičkih žanrova sa različitim oblicima zvučnika kao i različitim geometrijskim oblicima. Cilj rada je ispitati da li muzika utiče na odabir određenog oblika proizvoda od strane korisnika. Na osnovu dobijenih rezultata istraživanja, kreiranje koncept zvučnika za klasičnu muziku.
Reference
[1] Andreas Leman. “Psihologija za muzičare”, Univerzitet umetnosti Beograd, Fakultet muzičke umetnosti, Psihopolis institut d.o.o, Beograd, 2012.
[2] https://tunehifi.com/project/audio-components/ (pristupljeno u julu 2019.)
[3] K.C.Vieira, V.C.Alcantara, J.W. do Prado, C.Loos Pinto, D.Carlvalho de Rezende, “How Does Packaging Influence Consumer Behavior?”, Institute of Humanities Sciences - Florestal, Brasil, April 2015.
[2] https://tunehifi.com/project/audio-components/ (pristupljeno u julu 2019.)
[3] K.C.Vieira, V.C.Alcantara, J.W. do Prado, C.Loos Pinto, D.Carlvalho de Rezende, “How Does Packaging Influence Consumer Behavior?”, Institute of Humanities Sciences - Florestal, Brasil, April 2015.
Objavljeno
2020-03-24
Sekcija
Grafičko inženjerstvo i dizajn