RAZVOJ RAČUNARSKE IGRE ZASNOVANE NA KOMPLEKSNOJ PRIČI

  • Milan Đurišić
Ključne reči: Unity Razvojno Okruženje, RPG, Interfejs, Mehanike Igre

Apstrakt

Celokupna procedura kreiranja inicijalne verzije računarske igre RPG (role playing game) žanra. Ova procedura podrazumeva ne samo kodiranje i kreiranje resursa za računarsku igru, već i pisanje i razvoj priče koja služi kao tema same igre. Analizirane su postojeće igre raznih žanrova, kako bi se što bolje donele odluke o korišćenju elemenata razvoja igre kao što su pozicija i perspektiva kamere, specijalni efekti, izgled i reakcija menija i slično.

Reference

[1]https://www.cleverism.com/gaming-industry-introduction (pristupljeno u avgustu 2024.)
[2]https://arstechnica.com/gaming/2016/09/unity-at-10-for-better-or-worse-game-development-has-never-been-easier/ (pristupljeno u avgustu 2024.)
[3] https://www.midjourney.com/home (pristupljeno u avgustu 2024.)
[4]https://www.acmi.net.au/education/school-program-and-resources/game-guide-analysing-videogames-english-media/game-guide-perspective-mechanics-gameplay/ (pristupljeno u avgustu 2024.)
[5]https://kevurugames.com/blog/what-is-isometric-perspective-in-games/ (pristupljeno u avgustu 2024.)
[6]https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.cinemachine@2.9/manual/CinemachineVirtualCamera.html (pristupljeno u avgustu 2024.)
Objavljeno
2025-03-04
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo