POVIŠENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA REALIZACIJOM „POSLEDNJE MILJE“ U ISPORUCI DOSTAVE HRANE KURIRSKOM SLUŽBOM

  • Jovana Radanović
Ključne reči: Logistika, distribucija, Glovo, SWOT, Ishikawa, TOWS

Apstrakt

Ovaj rad obuhvata primenu metoda i tehnika rađenih na primeru poslovanja kompanije Glovo i njene platforme za dostavu hrane, U radu je prikazan postupak kreiranja alata, obuhvaćenih u okviru SWOT analize, Ishikawa dijagrama i TOWS matrice, na osnovu čega je data podloga za projektovanje mera unapređenja. Predložene mere unapređenja zasnovani su na planovima održivog razvoja i ispunjenju ekoloških zahteva.

Reference

[1] Nebojša Brkljač, (2017) Uticaj primene faktora uspešnosti povratne logistike i barijera za implementaciju na performanse organizacije, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
[2] Zadaci logistike, https://www.scribd.com/document/479605198/2-ZADACI-LOGISTIKE-docx(pristupljeno jul 2024)
[3] Kanali distribucije, definicija, concept (pristupljeno jul 2024.) https://sr.economy-pedia.com/11039806-distribution-channels
[4] Vijoleta Vrhovac,2023, Integrisan logistički model isporuke u funkciji zadovoljstva korisnika e trgovine, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
[5] Stefan Aleksin, 2020, SWOT analiza, , Fakultet za ekonomiju I inženjerski menadžment,
[6] Marli Božac, 2004,SWOT analiza I TOWS matrica – sličnosti I razlike,,
[7] prof. dr Peđa Milosavljević ,2016,Ishikawa dijagram
Objavljeno
2024-12-25
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment