KOMPARATIVNA ANALIZA RENDERER-A U BLENDER-U: USPOSTAVLJANJE RAVNOTEŽE IZMEĐU BRZINE I FOTOREALIZMA

  • Jelena Šušnjević
Ključne reči: render, algoritam, onlajn, oflajn

Apstrakt

Ovaj rad poredi dva render-era u Blender-u, Eevee i Cycles, analizirajući njihove nedostatke i prednosti, kad su u pitanju brzina, realizam i efikasno korišćenje kompjuterskih resursa. Procenjuje različite upotrebe za oba render-era, pružajući uvid u različitosti između rendering-a  u realnom vremenu i produkcije realistične 3D slike. Stečeno znanje je iskorišteno u praktičnom delu rada, za rendering specifične 3D scene.

Reference

1. Cycles and Eevee: which renderer should we choose? [internet] - dostupno na:
https://irendering.net/cycles-and-eevee-which-renderer-should-we-choose/
2.Eevee essentials: Real Time Rendering in Blender [internet] - dostupno na:
https://cgcookie.com/posts/eevee-essential-features-walkthrough-part-one
5. Rendering with Blender’s Eevee: Settings & Features [internet] - dostupno na:
https://renderpool.net/blog/blender-eevee/
6. How to render faster in Blender [internet] - dostupno na:
https://www.vagon.io/blog/complete-guide-for-reducing-rendering-times-at-Blender/
Objavljeno
2024-10-09
Sekcija
Animacija u inženjerstvu