UNAPREĐENJE PROCESA POSLOVNE KOMUNIKACIJE U TRANSPORTNOJ INDUSTRIJI
Ključne reči:
Interna komunikacija, eksterna komunikacija, transportna industrija
Apstrakt
U radu se kroz teorijski deo opisuju značaj komunikacije i osnovne vrste, kao i komunikacioni modeli. U praktičnom delu rada je izvršena detaljna analiza interne i eksterne komunikacije u preduzeću koje posluje u transportnoj industriji. Na kraju praktičnog dela dati su predlozi za unapređenje interne i eksterne komunikacije.
Reference
[1] Vidanov, A. (1995). Poslovne komunikacije. Užice.
[2] Irvine, J. (2022). Digital Communication Trends in the Trucking Industry.
[3] Bazić, M. (2010). Savremeni odnosi s. Beograd.
[2] Irvine, J. (2022). Digital Communication Trends in the Trucking Industry.
[3] Bazić, M. (2010). Savremeni odnosi s. Beograd.
Objavljeno
2024-08-03
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment