AKTIVNOSTI ZA PRIDOBIJANJE I POVIŠENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA

  • Milica Vekić
Ključne reči: CRM, zadovoljstvo korisnika, SWOT analiza, Brainstorming analiza

Apstrakt

Predmet rada jeste da se prikažu aktivnosti za pridobijanje i povišenje zadovoljstva korisnika u kompaniji Lidl Srbija KD. U radu su prikazane teorijske osnove iz ove oblasti kao i praktična primena metode za unapređenje zadovoljstva korisnika u ovoj kompaniji kako bi se došlo do odgovarajućih mera unapređenja.

Reference

[1] Kotler P. Upravljanje marketingom, Zagreb 2008
[2] 4.Payen A. Handbook of CRM: Achieving Excellence in Customer Management
[3] Grabac B: Identitet marketinga, temeljna načela, ekonomski fakultet u Rijeci, 2006
[4] www.samoobrazovanje.com
Objavljeno
2024-08-03
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment