PREDUZETNIČKA STRATEGIJA KAO DEO POSLOVNE POLITIKE TRANSPORTNIH PREDUZEĆA

  • Đorđe Kovačević
  • Milica Miličić
Ključne reči: Preduzetništvo, menadžment, saobraćajna strategija

Apstrakt

U ovom radu objašnjena je uloga preduzetničke strategije u transportnim preduzećima. Pojašnjeni su pojmovi menadžment, preduzetništvo, njihov međusobni odnos kao i uticaj na razvoj transportnog preduzeća. Analizirana je preduzetnička strategija u kompaniji MILŠPED.

Reference

[1] Jusufranić, I., (2014). Savremeni trendovi u saobraćaju, logistici i ekologiji u funkciji održivog razvoja, Zbornik radova, V međunarodno savjetovanje, Internacionalni univerzitet Travnik i Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
[2] Jovovic, M., (2002). Uticaj menadzment aktivnosti na razvoj luckih sistema, UDC 351.813:65.012.3, Privredna izgradnja 3-4, 269-278
[6] Medar M. O., (2012). Doprinos metodologiji ocene uticaja saobraćajne politike na drumski transport robe doktorska disertacija. Univerzitet u Beogradu, Saobraćajni fakultet, Beograd.
[3] Радосављевић, Ж., (1989). Предузетништво-услов ефикасности организације, „Пословна политика“, Београд, страна 15
[4] https://www.tfzr.uns.ac.rs/Content/files/0/BP_Pripremni_materijalPreduzetni%C5%A1tvo_i_inovacije.pdf
[8] https://www.ekapija.com/news/3685595/milsped-grupa-od-izazova-do-inovacije
[7] https://www.milsped.com/sr/career
[5] Avlijaš, R., Avlijaš, G.. (2021). Preduzetništvo, Beograd. Univerzitet Singidunum.
Objavljeno
2024-06-30
Sekcija
Saobraćajno inženjerstvo