RAZVOJ AR APLIKACIJE ZA POSTAVLJANJE DIGITALNOG NAMEŠTAJA U FIZIČKO OKRUŽENJE KORISNIK

  • Luka Vukanić
Ključne reči: Proširena stvarnost, Unity Engine, korisničko okruženje, 3D modelovanje, backend tehnologije

Apstrakt

Predstavljen je proces razvoja mobilne AR aplikacije, korišćenjem programa Unity Engine, namenjene za postavljanje digitalnog nameštaja u fizičko okruženje korisnika. Takođe obuhvata kreiranje korisničkog interfejsa, trodimenzionalnih modela i uspostavljanje online baze podataka i skladišta radi osiguranja funkcionalnosti aplikacije u realnom vremenu.

Reference

[1] P. Cipresso, I.A.C. Giglioli, M.A. Raya, and G. Riva, “The Past, Present, and Future of Virtual and Augmented Reality Research: A Network and Cluster Analysis of the Literature,” Front. Psychol., Vol. 9, pp. 4, Novembar 2018.
[2] https://colocationamerica.com/blog/history-of-augmented-reality (pristupljeno u februaru 2024.)
[3] https://dummies.com/article/technology/programming-web-design/general-programming-web-design/the-history-of-virtual-and-augmented-reality-256104 (pristupljeno u februaru 2024.)
[4] https://techtarget.com/iotagenda/definition/Google-Glass (pristupljeno u februaru 2024.)
[5] https://www.ibm.com/blog/sdk-vs-api (pristupljeno u februaru 2024.)
[6] https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.render-pipelines.universal@17.0/manual/index.html (pristupljeno u maju 2024.)
[7] https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.xr.arfoundation@4.0/manual/raycast-manager.html (pristpljeno u maju 2024.)
[8] https://www.browserstack.com/guide/what-is-user-interface (pristpljeno u februaru 2024.)
Objavljeno
2024-11-27
Sekcija
Grafičko inženjerstvo i dizajn