KVANTIFIKACIJA RIZIKA I OPTIMIZACIJA STRATEGIJE INVESTIRANJA U KRIZNIM USLOVIMA POSLOVANJA

  • Stefan Nikolić
Ključne reči: Rizik, Strategija, Investicije, Kriza

Apstrakt

Ovaj rad pruža analizu kriznih uslova poslovanja u kojima su se našle nemačke automobilske kompanije tokom protekle decenije. Ističu se rizici koje ti uslovi donose, naglašavajući uticaj na ove kompanije i potencijalne opasnosti koje proizilaze za ostatak Evrope. Cilj ove analize jeste da, kroz primere velikih kompanija, pokaže uticaj krize na njihovo poslovanje, identifikujući problematična područja tokom ovog perioda.

Reference

[1] N. Milanović, S. Andžić, M. Butulija, „Struktura kapitala kao determinanta vrednosti preduzeća”, Centar za ekonomska i finansijska instraživanja, Beograd, 2017.
[2] I. Adižes, „Kako upravljati u vreme krize“, Asee, Novi Sad, 2009.
[3] J. Pontes, “Electric Car Market — 31% Market Share In May!”, https://cleantechnica. com/2022/06/24/china-electric-car-market-31-market-share-in-may (Pristupljeno 09.12.2023.)
[4] https://finance.yahoo.com/quote/VWAGY/chart (Pristupljeno 30.11.2023.)
[5] VW Annual Report 2021, https://annualreport2021.volkswagenag.com/ (Pristupljeno 25.12.2023.)
[6] G. Kacher, „Skoda soll zur Billig-Marke werden“, Süddeutsche Zeitung, https://www.sueddeutsche.de/auto/vw-skoda-diess-1.4630489 (Pristupljeno 26.12.2023.)
[7] A. Mojović, „Nearshoring the Automotive Supply Chain: an Analysis of Serbia as a Hub for Automotive Part Production”, Catolica Lisbon Business and Economics, Lisbon, 2021.
Objavljeno
2024-10-09
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment