MARKETING U SISTEMIMA JAVNOG PREVOZA PUTNIKA
Ključne reči:
Javni prevoz putnika, Brend, Informisanje
Apstrakt
U okviru rada su predstavljeni najznačajniji markentiški alati koji se primenjuju u oblasti javnog prevoza putnika. Izvršena je analiza iskustava razvijenih svetskih gardova na osnovu kojih se došlo do zaključka da marketing treba da bude značajna aktivnost u sistemima javnog prevoza putnika.
Reference
[1] Anna Ibraeva, João Figueira de Sousa, „Marketing of public transport and public transport information provision“, 2007.
[2] Wright, L., & Walter, H.. The BRT Planning Guide. In Itdp, 2017.
[3] Maarten J. Gijsenberg and Peter C. Verhoef, „Moving Forward: The Role of Marketingin Fostering Public Transport Usage“, 2005.
[4] Cairns S, Sloman L, Newson C, Anable J, Kirkbride A & Goodwin P, „‘Smarter Choices – Changing the Way We Travel’“, 2004.
[2] Wright, L., & Walter, H.. The BRT Planning Guide. In Itdp, 2017.
[3] Maarten J. Gijsenberg and Peter C. Verhoef, „Moving Forward: The Role of Marketingin Fostering Public Transport Usage“, 2005.
[4] Cairns S, Sloman L, Newson C, Anable J, Kirkbride A & Goodwin P, „‘Smarter Choices – Changing the Way We Travel’“, 2004.
Objavljeno
2024-07-01
Sekcija
Saobraćajno inženjerstvo