KOMUNIKACIONE STRATEGIJE PROJEKTNO ORIJENTISANIH OMLADINSKIH ORGANIZACIJA

  • Aleksandra Stojanović
Ključne reči: komunkacione strategije, marketing, projekti, omladinske organizacije

Apstrakt

Kancelarije za mlade u Srbiji navode kako najčešće  društvene mreže kao kanal komunikacije sa mladima - čak 90% kancelarija bira ovaj kanal komunikacije. Zbog toga je posebno važno ispitati način na koji to omladinske organizacije čine, kao i koja se to strategija komunikacije nalazi iza njihovog nastupa na društvenim mrežama. Predmet istraživanja ovog master rada jeste komunikaciona strategija OPENS omladinskog udruženja na društvenim mrežama. Istaživanje će biti sprovedeno analizom studije slučaja, kombinacijom analize sadržaja koji se plasira na društvenim mrežama, sa analizom strategije i krajnjim rezultatima koje je OPENS udruženje postiglo.

Reference

[1] Rakić , J., & Morača, S. (2019). KANCELARIJA ZA UPRAVLJANJE PROJEKTIMA–ISTRAŽIVANJE UTICAJA NA ORGANIZACIONE I PROJEKTNE PERFORMANSE. Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka.
[2] https://koms.rs/2022/04/29/analiza-lokalnih-kancelarije-za-mlade-da-li-mladi-rade-u-kancelarijama-za-mlade-i-kako-one-funkcionisu/ (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[3] (2022). Alternativni izveštaj o položaju i potrebama mladih za 2022. godinu. Beograd: Krovna organizacija mladih Srbije.
[4] https://opens.rs/opens-2019/ (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
Objavljeno
2023-05-06
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment