UTICAJ STANDARDIZACIJE POSLOVANJA NA STEPEN ZADOVOLJSTVA KORISNIKA OKIS POSLASTIČARNICE

  • Anđela Renovica
Ključne reči: Logistika, Standardi kvaliteta, Upravljanje odnosima s kupcima, Unapređenje procesa rada

Apstrakt

U radu su prikazani modeli i načini unapređenja procesa logistike u preduzeću „Okis“, te preporuke za rešavanje uočenih problema u poslovanju pomenute kompanije.

 

Reference

[1] Drucker, P., (1962). The Revolutionists of Retailing, Fortunes Classics, USA
[2] Stanojević, P., Mišković, V., Jeftić, Z., (2020). Savremeno tumačenje pojma nacionalna logistika, Univerzitet u Beogradu, Fakultet Bezbednosti, Beograd
[3] J. W. & Sons, (2006). Sustainable Supply Chain Management, United States
[4] Stošić, B., Petrović, N., Antić, S., (2015). Inovativna rešenja operacionog menadžmenta za revitalizaciju privrede Srbije: Zbornik Radova - X Skup privrednika i naučnika SPIN 15, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
[5] https://www.salesforce.com/eu/ posećeno 24.10.2022.
[6] Kamberović, B., (1998). Model integralnog sistema za upravljanje kvalitetom, Fakultet tehničkin nauka, Novi Sad
[7] https://iso.org.rs/ posećeno 24.10.2022.
[8] https://hampshire.edu/what-research/ posećeno 24.10.2022.
Objavljeno
2023-05-06
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment