ПРОЈЕКАТ ЕНТЕРИЈЕРА ПРОДАВНИЦЕ ОДЕЋЕ „SOUL COUTURE”

  • Миона Николић
Ključne reči: Продавница одеће, дизајн ентеријера, пројектовање, ентеријер, брза мода, одржива мода

Apstrakt

Рад се бави истраживањем кул­туролошког феномена популаризације ношене одеће и улоге ентеријера у понашању купаца модних добара. Рад нуди предлог идејног решења дизајна ентеријера продавнице „sеcond hand” одеће у објекту робне куће Базар у Новом Саду. Акценат је стављен на преиспи­тивање потреба посетиlaца „sеcond hand” продав­ница, што резултира имплементирањем додатних садржаја у  стандардне оквире продавнице одеће.

Reference

[1] Дејан Суђић, Језик Ствари, Лондон, 2008.
[2] https://dictionary.cambridge.org/dictionary/-english/fast-fashion
[3] Kerrice Bailey,Aman Basu and Sapna Sharma, „The Environmental Impacts of Fast Fashion on Water Quality: A Systematic Review”, Торонто, Канада, 2022.
[4] https://cxm.co.uk/shop-interiors-affect-customers-purchasing-decisions/
[5] https://www.futuremarketinsights.com/reports/-secondhand-apparel-market
Objavljeno
2023-02-03