IMPLEMENTACIJA A* ALGORITMA ZA PRAĆENJE KRETANJA IGRAČA OD STRANE PROTIVNIKA NA PRIMERU ROGUELIKE 2D VIDEO IGRE
Ključne reči:
Razvoj video igre, dizajn, praćenje kretanja, algoritmi, A*
Apstrakt
Zadatak ovog rada jeste razvijanje roguelike računarske igre, gde su prvobitno istražene osnovne karakteristike ovog žanra, a potom je definisan grafički stil video igre. Definisan je razvoj i funkcionisanje A* algoritma za praćenje kretanja kroz razne medije i primere, nakon čega je taj isti algoritam implementiran u prethodno spomenutoj video igri. Predstavljeni su problemi karakteristični za ovaj format implementacije, predstavljena je metodologija rešavanja tih istih problema i saveti za izbegavanje istih. Kao rezultat, dobijena je apsolutno funkcionalna video igra koja odgovara odabranom stilu sa besprekornim A* algoritmom za praćenje kretanja.
Reference
[1] Berlinsko tumačenje roguelike žanra: https://web.archive.org/web/20150920054535/https://www.gamesetwatch.com/2009/12/column_play_the_berlin_interpr.php (datum pristupa 20.08.2022)
[2] A* Search Algorithm: https://theory.stanford.edu/~amitp/GameProgramming/AStarComparison.html (datum pristupa: 30.08.2022)
[3] Games with big budgets: https://www.thegamer.com/most-expensive-games-ever-made/ (datum pristupa 20.08.2022)
[4] Roguelike genre: https://happymag.tv/best-roguelike-games/ (datum pristupa 20.08.2022)
[2] A* Search Algorithm: https://theory.stanford.edu/~amitp/GameProgramming/AStarComparison.html (datum pristupa: 30.08.2022)
[3] Games with big budgets: https://www.thegamer.com/most-expensive-games-ever-made/ (datum pristupa 20.08.2022)
[4] Roguelike genre: https://happymag.tv/best-roguelike-games/ (datum pristupa 20.08.2022)
Objavljeno
2022-12-08
Sekcija
Animacija u inženjerstvu