UNAPREĐENJE POSLOVANJA U PREDUZEĆU CENTROSINERGIJA PRIMENOM TEHNIKE SAMOOCENJIVANJA SMK
Ključne reči:
SRPS ISO9004:2018, Tehnike unapređenja procesa rada, kvalitet, logistika, Centrosinergija
Apstrakt
Svako preduzeće ukoliko želi da opstane na tržištu i obezbedi svoj daljnji razvoj mora da prati uslove tržišta kao i konkurenciju. Kako bi uspešno pratilo najnovije uslove tržišta kao i uslove u vidu kvaliteta i promena među sličnim proizvodima koje nameću srodne konkurentske firme, mora konstantno da unapređuje svoje poslovanje, da obezbeđuje određen, prepoznatljiv kvalitet svojih proizvoda i da održava kvalitetne odnose sa kupcima.
Reference
[1] https://project-management-srbija.com/iso-standardi#iso standardi , pristupljeno 14.9.2020.
[2] https://tqmkonsalting.com/usluge/tehnike-metodi-i- alati/7-alata-menadzmenta-iso-9004/ , pristupljeno 20.06.2022.
[3] Vulanović, V., Stanivuković, D., Kamerović, B., Maksimović, R., Radaković, N., Radlovački, V., Šilobad, M., (2007). Sistem kvaliteta ISO 9001:2000, Novi Sad.
[4] https://www.centrosinergija.rs/ 10.08.2021.
[5] Izvod iz standarda SRPS ISO 9004:2018
[6] dr Dejan Đorđević, mr Dragan Ćoćkalo (2007), Upravljaje kvalitetom (izmenjeno i dopunjeno izdanje), Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet ,,Mihajlo Pupin’’, Zrenjanin
[7] Sistem menadžmenta kvalitetom – Zahtevi SRPS ISO 9001, oktobar 2015.
[8] Seminarski rad ,,Projektovanje, provera i analiza sistema menadžmenta kvalitetom, preduzeća „Centrosinergija“, Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Novi Sad, 2020.
[9] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Dokument poslovni predlog, Uvođenje IT-a u preduzeće "Centrosinergija", 2021., Novi Sad
[10] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Seminarski rad „Procesni prilaz i kvalitet“ (2020.), Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
[2] https://tqmkonsalting.com/usluge/tehnike-metodi-i- alati/7-alata-menadzmenta-iso-9004/ , pristupljeno 20.06.2022.
[3] Vulanović, V., Stanivuković, D., Kamerović, B., Maksimović, R., Radaković, N., Radlovački, V., Šilobad, M., (2007). Sistem kvaliteta ISO 9001:2000, Novi Sad.
[4] https://www.centrosinergija.rs/ 10.08.2021.
[5] Izvod iz standarda SRPS ISO 9004:2018
[6] dr Dejan Đorđević, mr Dragan Ćoćkalo (2007), Upravljaje kvalitetom (izmenjeno i dopunjeno izdanje), Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet ,,Mihajlo Pupin’’, Zrenjanin
[7] Sistem menadžmenta kvalitetom – Zahtevi SRPS ISO 9001, oktobar 2015.
[8] Seminarski rad ,,Projektovanje, provera i analiza sistema menadžmenta kvalitetom, preduzeća „Centrosinergija“, Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Novi Sad, 2020.
[9] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Dokument poslovni predlog, Uvođenje IT-a u preduzeće "Centrosinergija", 2021., Novi Sad
[10] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Seminarski rad „Procesni prilaz i kvalitet“ (2020.), Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
Objavljeno
2022-10-03
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment