КРЕИРАЊЕ ВИРТУЕЛНОГ ЉУБИМЦА У ПРОШИРЕНОЈ РЕАЛНОСТИ
Ključne reči:
virtuelni ljubimac, proširena realnost, korisničko iskustvo, Unity Engine
Apstrakt
У овом раду представљена је андроид мобилна видео игра са темом кућног љубимца, којој је додат аспект проширене реалности у циљу побољшања корисничког искуства. Видео игра је направљена у Unity Engine-у, уз помоћ C# програмског језика.
Reference
[1] https://www.raf.edu.rs/citaliste/svastara/3650-istorija-video-igara (приступљено у јулу 2022.)
[2] https://www.merriam-webster.com/dictionary/virtual%20reality (приступљено у јулу 2022.)
[3] https://www.merriam-webster.com/dictionary/augmented%20reality (приступљено у јулу 2022.)
[4] Ronald T. Azuma, “A Survey of Augmented Reality“, 1997.
[5] Jian Gu and Henry B.L. Duh, “Mobile Augmented Reality Game Engine“, 2011.
[6] https://www.ekapija.com/where-to-invest/3571977/kucni-ljubimci-napravili-pravu-industriju-u-kojoj-se-i-u-srbiji-vrte (приступљено у августу 2022.)
[7] https://www.facebook.com/photo/?fbid=450309013810192&set=a.450308973810196 (приступљено у септембру 2022.)
[8] https://www.theatlantic.com/technology/archive/2013/08/when-a-cold-hearted-corporation-takes-away-your-beloved-virtual-pet/278588/ (приступљено у августу 2022.)
[9] https://www.ericsson.com/4ab1a3/assets/local/reports-papers/consumerlab/reports/2019/gaming_report_cl_screen_aw.pdf (приступљено у августу 2022.)
[10] Бакић Домагој, “Корисничко искуство у видео играма“, 2019.
[11] https://velikirecnik.com/2017/04/21/kriterijum/ (приступљено у септембру 2022.)
[12] W.A. IJsselsteijn, Y.A.W. de Kort, K. Poels, “The Game Experience Questionnaire“, 2013.
[2] https://www.merriam-webster.com/dictionary/virtual%20reality (приступљено у јулу 2022.)
[3] https://www.merriam-webster.com/dictionary/augmented%20reality (приступљено у јулу 2022.)
[4] Ronald T. Azuma, “A Survey of Augmented Reality“, 1997.
[5] Jian Gu and Henry B.L. Duh, “Mobile Augmented Reality Game Engine“, 2011.
[6] https://www.ekapija.com/where-to-invest/3571977/kucni-ljubimci-napravili-pravu-industriju-u-kojoj-se-i-u-srbiji-vrte (приступљено у августу 2022.)
[7] https://www.facebook.com/photo/?fbid=450309013810192&set=a.450308973810196 (приступљено у септембру 2022.)
[8] https://www.theatlantic.com/technology/archive/2013/08/when-a-cold-hearted-corporation-takes-away-your-beloved-virtual-pet/278588/ (приступљено у августу 2022.)
[9] https://www.ericsson.com/4ab1a3/assets/local/reports-papers/consumerlab/reports/2019/gaming_report_cl_screen_aw.pdf (приступљено у августу 2022.)
[10] Бакић Домагој, “Корисничко искуство у видео играма“, 2019.
[11] https://velikirecnik.com/2017/04/21/kriterijum/ (приступљено у септембру 2022.)
[12] W.A. IJsselsteijn, Y.A.W. de Kort, K. Poels, “The Game Experience Questionnaire“, 2013.
Objavljeno
2023-02-08
Sekcija
Animacija u inženjerstvu