ZNAČAJ INOVATIVNIH I KREATIVNIH PROCESA U KOMPANIJI “SEPHORA”

  • Dragana Hančovski
Ključne reči: Inovativni i kreativni procesi, Sephora

Apstrakt

Predmet ovog rada jeste značaj inovativnih i kreativnih procesa koji je opisan kroz konkretan primer kompanije Sephora. Kreativnost i inovativnost predstavljaju ključne procese koji danas mogu da obezbede uspešno poslovanje kompanijama. Kroz studiju slučaja je izvršena analiza kompanije Sephora i njeni inovativni i kreativni procesi.

Reference

[1] https://www.ekof.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2014/05/Kreativnost-i-inovativnost.pdfсептембар 2020. Maj 2022.
[2] https://www.indeed.com/career-advice/career-development/importance-of-creativity-in-business Maj 2022.
[3]https://repozitorij.efos.hr/islandora/object/efos%3A4156/datastream/PDF/view Jun 2022.
[4] https://innolytics.net/what-is-innovation/ Jun 2022.
[5] https://www.sephora.com/beauty/about-us Jul 2022.
[6] https://digital.hbs.edu/platform-digit/submission/sephora-blurring-the-line-between-digital-and-physical/ Jul 2022.
[7]https://www.retaildive.com/ex/mobilecommercedaily/sephora-exec-beacons-need-more-time-to-evolve Jul 2022.
Objavljeno
2022-12-05
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment