IMPLEMENTACIJA ZAHTEVA STANDARDA ISO 9001:2015 U PREDUZEĆU MEGAPLAST, SOMBOR
Ključne reči:
Sistem menadžmenta kvalitetom
Apstrakt
Potrebno je analizirati uslove preduzeća MEGAPLAST za uvođenje standarda ISO 9001:2015. Preispituje se organizaciona struktura preduzeća i imenuje lice odgovorno za sistem menadžmenta kvalitetom. Tokom analize svake poslovne celine potrebno je navesti sve neophodne procedure i uputstva koje će se izraditi. Prethodno izradi procedura obezbeđuju se potrebni resursi za implementaciju standarda ISO 9001:2015. Na samom završetku izrađuje se Poslovnik o kvalitetu, vrši interna provera sistema upravljanja kvalitetom i konačno, verifikacija.
Reference
[1] Internet izvor: https://www.megaplast-so.com/ (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
[2] Internet izvor: https://sr.wikipedia.org/sr/ISO_9000 (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
[3] Vulanović V. I grupa autora, Sistem menadžmenta kvalitetom, Istraživački i tehnološki centar, Novi Sad, 2012.
[4] Kamberović B., Radlovački V, Vulanović S., Delić M., Brkljač N., Prilaz projektovanju integrisanih sistema menadžmenta, Istraživački i tehnološki centar, Novi Sad, 2015
[5] Internet izvor: https://studenti.rs/skripte/menadzment/prilagodjavanje-organizacione-strukture-preduzeca/ (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
[6] Standard ISO 9000:2009, Sistem menadžmenta kvalitetom – osnove i rečnik, Institut za standardizaciju Srbije, 2009.
[7] Standard ISO 9001:2015
[8] Internet izvor: https://www.mobes.me/Content/iso9001.cshtml (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
[2] Internet izvor: https://sr.wikipedia.org/sr/ISO_9000 (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
[3] Vulanović V. I grupa autora, Sistem menadžmenta kvalitetom, Istraživački i tehnološki centar, Novi Sad, 2012.
[4] Kamberović B., Radlovački V, Vulanović S., Delić M., Brkljač N., Prilaz projektovanju integrisanih sistema menadžmenta, Istraživački i tehnološki centar, Novi Sad, 2015
[5] Internet izvor: https://studenti.rs/skripte/menadzment/prilagodjavanje-organizacione-strukture-preduzeca/ (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
[6] Standard ISO 9000:2009, Sistem menadžmenta kvalitetom – osnove i rečnik, Institut za standardizaciju Srbije, 2009.
[7] Standard ISO 9001:2015
[8] Internet izvor: https://www.mobes.me/Content/iso9001.cshtml (datum pristupa sajtu 25.01.2021.)
Objavljeno
2022-06-08
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment