MOGUĆNOSTI IMPLIKACIJE DRUŠTVENIH MREŽA U UPRAVLjANjU PROJEKTIMA
Ključne reči:
projekti, društvene mreže, internet, marketing, upravljanje
Apstrakt
U radu su opisane mogućnosti implikacije društvenih mreža u upravljanju projektima. Najpre je ukazano na internet i društvene mreže, a nakon toga i na njihovu primenu u upravljanju projektima sa posebnim osvrtom na marketing projekte. Opisani su uspešni marketing projekti i ukazano je na uspešne marketing projekte koji su sprovedeni upotrebom društvenih mreža, ali i one koji to nisu bili i na osnovu tih podataka je ukazano na prednosti i nedostatke implikacije društvenih mreža u upravljanju projektima
Reference
[1] Kostić, M., Vilić, V. (2013) Privatnost korisnika društvenih mreža, Zbornik radova Pravnog fakulteta u Nišu, LXIV str. 53-78, https://www.prafak.ni.ac.rs/files/zbornik/sadrzaj/zbornici/z64/04z64.pdf , pristupljeno: 28. 06. 2021.
[2] Digitizer (2020). Statistika društvenih mreža u 2020. godini, https://www.digitizer.rs/statistika-drustvenih-mreza-u-2020-godini/ , pristupljeno: 01. 07. 2021.
[3] Social Serbia (2020). Stanje društvenih medija: Srbija 2020, https://pioniri.com/sr/socialserbia2020/ , pristupljeno: 01. 07. 2021.
[4] Gingerich, M. (2015). Facebook Ads vs Google Ads: What Works Best? MG, https://www.mikegingerich.com/blog/facebook-ads-vs-google-ads-what-works-best/ , pristupljeno: 02. 07. 2021
[5] Rakić, B., Rakić, M. (2003). Radikalne promene–primena marketinga u organizacijama iprivredi u procesu globalizacije, Zbornik radova: Radikalne promene upreduzećima i privredi u uslovima globalizacije, Međunarodni naučni skup,Beograd, str. 95-104.
[2] Digitizer (2020). Statistika društvenih mreža u 2020. godini, https://www.digitizer.rs/statistika-drustvenih-mreza-u-2020-godini/ , pristupljeno: 01. 07. 2021.
[3] Social Serbia (2020). Stanje društvenih medija: Srbija 2020, https://pioniri.com/sr/socialserbia2020/ , pristupljeno: 01. 07. 2021.
[4] Gingerich, M. (2015). Facebook Ads vs Google Ads: What Works Best? MG, https://www.mikegingerich.com/blog/facebook-ads-vs-google-ads-what-works-best/ , pristupljeno: 02. 07. 2021
[5] Rakić, B., Rakić, M. (2003). Radikalne promene–primena marketinga u organizacijama iprivredi u procesu globalizacije, Zbornik radova: Radikalne promene upreduzećima i privredi u uslovima globalizacije, Međunarodni naučni skup,Beograd, str. 95-104.
Objavljeno
2022-06-06
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment