REORGANIZACIJA RADNIH MESTA U OKVIRU FINANSIJSKE ORGANIZACIJE
Apstrakt
Kroz rad je prikazan način relokacije i reorganizacije radnih mesta kao i pripremanje i realizacija novih spratova unutar glavne Upravne zgrade finansijske institucije, kako bi se olakšao rad timova koji rade na unapređenju IT sistema i pravcu digitalizacije što se sprovodi kroz Program i rad preko 200 zaposlenih i više od 10 različitih timova. Cilj istražovanja je da se prikaže primena Projektnog menadžmenta u projektima koji se realizuju u okviru finansijske institucije gde je uzrok problema nepostojanje dovoljno velike Upravne zgrade koja bi po poslovnim potrebama, kapacitetu i prostoru obuhvatila sve sektore na jednom mestu što podrazumeva centralnu zgradu. Kao dalja posledica se javlja udaljenost i nekvalitetan timski rad, nedovoljno prostora za rad i pristupačnost članova. Projektni menadžment i iniciranje projekta pomaže pri realizaciji navedene ideje i rešavanju problema. Projektna metodologija će pomoći u davanju rezultata koji će se kasnije koristiti kroz redovan rad. Fokus je na planiranju i predstavljanju određenih procesa i aktivnosti, izuzev detaljnog procesa budžetiranja, troškova, kvaliteta i nabavke.
Reference
[2] Project management Institute: „A Guide to the Project Management Body of Knowledge“, 6th edition, Newtown Square,
[3] Kerzner, H: “Project management: A System approach to planning, scheduling and controlling”, John Wiley & Sons, New York, 2017.god