СТУДИЈА ПРОШИРЕЊА ПРОСТОРНИХ КАПАЦИТЕТА ЗА ВИСОКО ОБРАЗОВАЊЕ У НОВОМ САДУ
Ključne reči:
Објекти едукативне намјене, однос јавних објеката и јавних површина, Универзитетски кампус, проширење капацитета простора Универзитета.
Apstrakt
На основу детаљне анализе постојећег стања универзитетског кампуса, детаљније анализе објеката едукативне намјене и односа који остварују са јавним простором, предлаже се, на одабраним локацијама у Новом Саду, урбанистичко рјешење проширења просторних капацитета универзитетског кампуса. Изградња нових садржаја треба да обезбједи довољно простора које је потребно за истраживање, рад и наставу и да допринесе будућем развоју Универзитета.
Reference
[1] Кенет Фремптон, „Савремена архитектура“, Орион арт, Београд, 2011.
[2] Роб Криер, „Градски простор у теорији и пракси“, Грађевинска књига а.д., Београд, 2007.
[3] H. F. Mallgrave, C. Contandriopoulos, „Architectural theory Vol. II: An Anthology from 1871 – 2005“, онлине, преузето са: www.academia.edu/1311130, приступљено 09.2020. године.
[4] Canvas Arquitectos, „University Campus and Science – Technology Park“, онлине, преузето са: www.archdaily.com/571604, приступљено 09.2020. године.
[5] John Wardle Architects, „Learning and Teaching Building in Monash University“, онлине, преузето са: www.archdaily.com/945725, приступљено 09.2020. године.
[2] Роб Криер, „Градски простор у теорији и пракси“, Грађевинска књига а.д., Београд, 2007.
[3] H. F. Mallgrave, C. Contandriopoulos, „Architectural theory Vol. II: An Anthology from 1871 – 2005“, онлине, преузето са: www.academia.edu/1311130, приступљено 09.2020. године.
[4] Canvas Arquitectos, „University Campus and Science – Technology Park“, онлине, преузето са: www.archdaily.com/571604, приступљено 09.2020. године.
[5] John Wardle Architects, „Learning and Teaching Building in Monash University“, онлине, преузето са: www.archdaily.com/945725, приступљено 09.2020. године.
Objavljeno
2021-01-28
Sekcija
Arhitektura