ELEKTRONSKA KONTROLNA JEDINICA (ECU) ELEKTRIČNOG MOTORA AUTOMOBILA

  • Aleksa Stojković
  • Vlado Porobic FTN
Ključne reči: HIL emulator, DSP, električni motor

Apstrakt

U ovom radu su predstavljeni razvoj električnog motora automobila i trofaznog invertora na Typhoon HIL emulatoru i faze testiranja upravljačkog algoritma indirektno vektorsko upravljanje implementiranog na elektronskoj kontrolnoj jedinici. Primenjen je koncept Finite state machine radi prevođenja električnog motora iz jednog radnog režima u drugi.

Reference

[1] Evgenije Adžić, “Regulisani pogon asinhronog motora sa minimalnim brojem senzora“, doktorska disertacija, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, 2013.
[2] Typhoon HIL Control Center V2020.2
[3] Nikola Diklić, Evgenije Adžić, Marko Vekić, “Realizacija vektorskog upravljanja asinhronog motora, upotrebom alata za automatsko generisanje koda.“, master rad, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, 2019.
[4]https://www.ti.com/lit/ug/sprui07/sprui07.pdf?ts=1597851689910&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.ti.com%252Fproduct%252FTMS320F28335%253Fqgpn%253Dtms320f28335 (pristupljeno u julu 2020.)
[5] Bilal Akin, Manish Bhardwaj, “Sensored Field Oriented Control of 3-Phase Induction Motors”, Application Report, SPRABP8 – July 2013
[6] Darko P. Marčetić, “Mikroprocesorsko upravljanje energetskim pretvaračima”, FTN Izdavaštvo, Novi Sad, 2014.
[7] Stevan Grabić, “Upravljanje energetskim pretvaračima”, Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka, 2016.
Objavljeno
2020-10-25
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo