PROJEKTNO SUFINANSIRANJE MEDIJA
Ključne reči:
mediji, projekti, sufinansiranje, država
Apstrakt
U radu je analiziran koncept projektnog sufinansiranja medija masovnog komuniciranja. Projektno sufinansiranje nisu subvencije medijima, već obaveza države da pomogne izveštavanje o temama od javnog interesa. Istovremeno, to je i obaveza medija da osmisle projekat – od teme, preko realizacije, do finalnog izveštavanja. U istraživačkom delu rada dat je predlog medijskog projekta prema zadatoj konkursnoj dokumentaciji, a na primeru serijala emisija o aktuelnim ekološkim temama u Opštini Žabalj, koje bi realizovao lokalni radio.
Reference
[1] "Projektno finansiranje medija. Rezultati prve godine primene novog budžetskog modela", Beograd: Ministarstvo kulture i informisanja, 2015.
[2] B. Ratković Njegovan: "Istraživanje masovnih komunikacija – pomoćni materijal", Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka, 2017.
[3] Zakon o javnom informisanju i medijima, „Sl. glasnik, RS", br. 83/2014.
[2] B. Ratković Njegovan: "Istraživanje masovnih komunikacija – pomoćni materijal", Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka, 2017.
[3] Zakon o javnom informisanju i medijima, „Sl. glasnik, RS", br. 83/2014.
Objavljeno
2020-07-30
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment