ZNAČAJ BLOGOVA U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI
Apstrakt
Komunikaciona sfera se, kao čovekova svakodnevnica i egzistencijalna potreba, rapidno razvija i napreduje u mnogobrojnim segmentima. Danas, svojim sredstvima premašuje mnogobrojna očekivanja, dok se u budućnosti predviđa još veći dijapazan i nivo komunikacijacionih alata. Pa tako, blog predstavlja jedan od odlika danas zastupljene dvosmerne komunikacije između onoga ko stoji iza ovakvog medija, i čitaoca. Iz razloga dvosmernosti, poverenje se nalazi kao ključan faktor a važnost ovakvog komuniciranja prepoznaju i kompanije koje nalaze svoje mesto u sferi blogovanja. Rad je koncipiran na fenomenima novih komunikacionih sredstava gde blogovi zajedno sa društvenim medijima prednjače kako inovativnošču tako i u korišćenjem i uticaju na korisnike istih. Društveni mediji podižu marketing na apsolutno viši nivo dok su blogovi ti koji na najbolji način dopiru do samog korisnika internet mreže.
Reference
[2] M. Šojat Bikić „Web 2.0? Da, ali nakon weba 1.0“, Zagreb, Hrvatska, 2011.
[3] N. Keshab, „What Comes after Web 3.0? Web 4.0 and the Future.” ResearhGate, April 2015.
[4] www.wikipedia.com (pristupljeno u oktobru 2019)
[5] B. Mišić, V. Lopičić, „Jezik, književnost, promene“. Filozofski fakultet u Nišu. Niš, 2010.
[6] „Zbornik celih radova“, Studentski sponzijum o strategijskom menadžmentu, pp. 983-986, Univerzitet u Beogradu, Beograd 2012.
[7] https://www.teshadesign.com/blog/Vlogovi-kao-marketing-sredstvo-33.html (pristupljeno u oktobru 2019.)
[8] https://www.ekapija.com/business-advice/81821/vasa-cyber-reputacija-filozofija-izgradnje-poslovnog-i-nacionalnog-ugleda-na-internetu (pristupljeno u oktobru 2019.)