UTICAJ INFLUENSERA NA FORMIRANJE KUPOVNIH NAVIKA TINEJDŽERA
Apstrakt
Uticajni korisnici društvenih mreža, takozvani influenseri mogu u veoma kratkom vremenskom periodu proširiti pozitivne ili negativne informacije i izložiti svoje mišljenje o proizvodima, uslugama, brendu ili kompaniji velikom broju ljudi koji čine njihovu online mrežu. Sastavni deo promovisanja proizvoda i usluga putem društvenih mreža jeste takozvani “Influence marketing” putem kojeg određeni brend ili kompanija pronalazi svoje ciljne potrošače u saradnji sa odabranim influenserom. U ovom radu posebna pažnja je posvećena formiranju stavova, navika i mišljenja jedne veoma osetljive kategorije potrošača – tinejdžera, kroz kanale komunikacije koje koriste, odnosno kroz društvene mreže, putem ljudi čije stavove i razmišljanja prihvataju i usvajaju, a isto tako i odbijaju.
Reference
[2] J. Chen, “What is influencer marketing and how to build a strategy,” Sprout Social, 21-Oct-2019. [Online]. Available:https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing/. [Accessed: 05-Nov-2019].
[3] X. J. Lim, A. R. B. M. Radzol, J.-H. (J. Cheah, and M. W. Wong, “The Impact of Social Media Influencers on Purchase Intention and the Mediation Effect of Customer Attitude,” Asian Journal of Business Research, vol. 7, no. 2, Jan. 2017.
[4] A. Dogtiev, “Top Influencer Marketing Platforms (2019),” Business of Apps, 17-Sep-2019. [Online]. Available:https://www.businessofapps.com/guide/influencer-marketing-platforms/. [Accessed: 05-Nov-2019].
[5] HYPR: Influencer Marketing Platform: Rated #1 in 2019,” HYPR influencer marketing platform. [Online]. Available: https://hyprbrands.com/. [Accessed: 05-Nov-2019].