ANALIZA EFEKTIVNOSTI MARKETING SADRŽAJA U ONLAJN MEDIJIMA

  • Darko Brkić
Ključne reči: Marketing sadržaj, Merenje, Analiza medija, Društveni mediji, Društvene mreže

Apstrakt

Istraživački rad se zasniva na korišćenju stručne literature kao pomoćnim sredstvom, da opiše i alata za praktičnu primenu, da prikaže, metodologiju i proces praćenja marketing sadržaja u onlajn medijima. Na primeru jedanaest brendova supermarketa izvršena je analiza efektivnosti marketing sadržaja u onlajn medijima. Istraživački rad svoj doprinos pokazuje kako u teorijskom tako i u emprijskom smislu u periodu kada praćenje i analiza marketing sadržaja u onlajn medijima predstavlja relativno mlado istraživačko područije.

Reference

[1] I. Vidanović, “Rečnik socijalnog rada.”, Beograd, 2006.
[2] D. Fensel, “Common Value Management 1st International Workshop on Common Value Management CVM2012.” , Stuttgart, Fraunhofer Verlag, 2012.
[3] S. Nikolić, J. Stanković, A. Dejanović, “Brend menadžment savremena atrakcija”. Novi Sad, FTN izdavaštvo, 2015.
[4] S. Martinović, B. Kodrić, „Vreme marketinga“ Novi Sad, Dobra vest, 1994.
[5] https://www.agilitypr.com/media-monitoring-ultimate-guide/ (pristupljeno u septembru 2019.)
[6] D. Vilkoks, G. Kameron, F. Olt, V. Ejdži, “Odnosi s javnošću strategije i taktike”, Beograd, Ekonomski fakultet Beograd, 2006.
[7] https://www.ponder-ks.org/sr/about/ii-types-of-media/ (pristupljeno u septembru 2019.)
[8] https://tiny.cc/in16dz (pristupljeno u septembru 2019.)
[9] T. Hermanson, “SEO Glossary: 200 Terms & Definitions You Need to Know”, Search Engine Journal, 93-94., 2017.
[10] https://tiny.cc/7o16dz (pristupljeno u septembru 2019.)
[11] https://tiny.cc/cyberalert (pristupljeno u septembru 2019.)
Objavljeno
2020-04-19
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment