ZNAČAJ POŠTANSKIH USLUGA U LANCIMA VREDNOSTI ELEKTRONSKE TRGOVINE U SRBIJI

  • Anđela Vasić Fakultet tehničkih nauka - Novi Sad
Ključne reči: Elektronska trgovina, Poštanske usluge, Rok dostave, Paketomat, Reklamacija robe

Apstrakt

U ovom radu opisan je značaj poštanskih usluga u lancima vrednosti elektronske trgovine.

Reference

[1] https://www.elab.fon.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2015/07/Elektronsko-poslovanje.pdf (posećeno dana 07.05.2024)
[2] Tomić-Petrović, N., Petrović, Lj., Zaštita privatnosti u pružanju poštanskih i drugih usluga, 34. Simpozijum o novim tehnologijama u poštanskom i telekomunikacionom saobraćaju - PosTel 2016, Beograd https://postel.sf.bg.ac.rs/simpozijumi/POSTEL2016/RADOVI%20PDF/Menadzment%20procesa%20u%20postanskom%20i%20telekomunikacionom%20saobracaju/6.%20Tomic-Petrovic-Petrovic.pdf (posećeno dana 07.05.2024)
[3] A1, Uvod u sajber bezbednost, USAID od američkog naroda, dostupno:
https://www.preduzmi.rs/wp-content/uploads/2023/05/Uvod-u-sajber-bezbednost-https://www.posta.rs/index.aspx11052023.pdf (posećeno dana 07.05.2024)
Objavljeno
2024-09-06
Sekcija
Saobraćajno inženjerstvo